hindu push up?

Chyba tak nazywa się to ćwiczenie.. jeszcze wczoraj nie miałam pojęcia, że potrafię je zrobić :)))) kolejne ulubione.. 🙂 Próbowaliście kiedyś? Doskonałe na wzmocnienie klatki piersiowej, mięśni naramiennych i tricepsów!

Źródła węglowodanów w diecie czyli czym zastąpić niezdrową i tuczącą pszenicę

Do najważniejszych źródeł węglowodanów w naszej diecie należą warzywa, które są bogatym źródłem antyoksydantów (spowalniają procesy starzenia się organizmu), witamin, składników mineralnych, błonnika i enzymów. Te ostatnie występują tylko w surowych roślinach. Spożywajmy ich minimum 500g dziennie. Rośliny strączkowe (fasola, groch, cieciorka, soja) należy ograniczyć ze względu na dużą zawartość składników antyodżywczych. Drugim źródłem węglowodanów […]

przepis na surówkę z selera

Bardzo ważne jest włączenie do naszego codziennego jadłospisu co najmniej 3 porcji warzyw, aby zachować równowagę kwasowo – zasadową w organizmie. Idealnie byłoby jadać je na surowo, dlatego że w tej postaci zawierają najwięcej witamin, składników mineralnych, ale również enzymów. Surówka o której piszę jest pyszna, nawet dla mnie, mimo że nie przepadam ze selerem. […]