śniadanie mistrzów :)

śniadanie mistrzów :)

Mała ilość węglowodanów w moim omlecie zapewnia sytość na jakieś 4 godzinki 🙂 mało cukru = mały skok insuliny = szansa na spalanie zapasów tkanki tłuszczowej 🙂
Przepis:
3 jajka,
łyżeczka masła klarowanego,
1/6 kostki sera feta,
keczup domowej roboty 🙂

Sposób przygotowania:
Na patelni rozgrzewamy masło klarowane, w międzyczasie roztrzepując jajka w miseczce. Gdy masło się rozpuści wlewamy jajka, które przerzucamy na druga stronę gdy masa na dole się zetnie (to jest najbardziej skomplikowany moment całego przedsięwzięcia :D). Górną część posypujemy pokrojonym w kostkę serem feta i składamy na pół po usmażeniu drugiej strony. Na koniec polewamy keczupem domowej roboty.

Jak zrobić samodzielnie keczup?
Podgrzewamy na patelni odrobinę masła klarowanego i wrzucamy przeciśnięty ząbek czosnku, trochę podsmażamy po czym wlewamy na patelnię połowę kartonika przecieru pomidorowego (np Pudliszki). Podgrzewamy, aż przecier odrobinę odparuje, następnie doprawiamy solą, odrobiną cukru brązowego i ziołami prowansalskimi. Można również dodać odrobinę soku z cytryny. Voila! 🙂

Smacznego 🙂

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: