Shaper#5

Shaper#5 to trening ogólnorozwojowy angażujący uda i pośladki, a także ramiona, klatkę piersiową, plecy i mięśnie brzucha, a to wszystko w zaledwie 13 minut (jeśli się sprężysz:))

 

Warto użyć do niego sztangielki lub kettla o wadze minimum 3kg. Mój obciążnik waży 6kg, ale po zakończeniu treningu uznałam, że spokojnie dałabym radę z cięższym. Pośladki lubią dodatkowy ciężar, więc nie bójmy się wziąć do ręki coś cięższego. Do ćwiczenia mięśni brzucha zawsze możesz użyć lżejszego ciężarka.

Instruktaż do treningu:

  • trening składa się  z 3 ćwiczeń, które wykonujemy w 10 seriach,
  • pierwsza seria to wstępowanie na stepy jednonóż 10 powtórzeń na nogę, 10 pompek i 10 brzuszków ze skrętem tułowia,
  • druga seria to wstępowanie na stepy jednonóż 9 powtórzeń na nogę, 9 pompek i 10 brzuszków,
  • trzecia seria to wstępowanie na stepy jednonóż 8 powtórzeń na nogę, 8 pompek i 10 brzuchów,
  • w kolejnych seriach zmniejszamy liczbę powtórzeń w dwóch pierwszych ćwiczeniach, nie zmniejszając ich jednak w ćwiczeniu angażującym mięśnie brzucha, aż zrobimy pojedyncze wejście na skrzynię i 1 pompkę.
  • postaraj się zrobić trening jak najszybciej bez zbędnych przerw,
  • skupiaj się na technice!
  • Intensywność oceniam na 7/10, więc nie jest tak źle 🙂
  • Powodzenia!
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: