Shaper#6 TABATA

Dziś zapraszam na krótką wysiłkową „przekąskę”, która dobrze rozprawia się z dodatkową dawką węglowodanów. Tabata to krótki, trwający 4 minuty trening interwałowy o dużej intensywności. Składa się z 8 dwudziestosekundowych rund przedzielonych dziesięciosekundową przerwą. Koniecznie trzeba każdą serię przećwiczyć tak intensywnie, jak tylko jesteśmy w stanie, żeby móc nazwać ten trening tabatą, w innym wypadku będą to zwykłe interwały.

Dzisiejszą tabatę możesz przećwiczyć jako osobny, krótki trening lub zrobić na koniec swojej „pełnometrażowej” jednostki treningowej. Ja zachęcam dodać ją to któregokolwiek innego shapera 🙂

Do treningu użyj zwykłego stopera, aplikacji TABATA w telefonie lub interval timera. Te dwa ostatnie ułatwiają wykonanie treningu, ponieważ zdejmują z nas ciężar nieustannego wpatrywania się w zegarek 🙂

POWODZENIA!

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: